Zwijgerheid

February 6, 2011

insert that s**t

Look out!

Ja je kan beter je kop houwen zei mijn grootmoeder zaliger en de duvel scheit op de grote hoop, zelf had zij een grote bek natuurlijk dat dan weer wel.. Het was een oerlelijk verkleurd etter, met een groot gevoel voor humor en onrecht, en door die combi levensgevaarlijk. Maar dat doe ik nooit he, ik hou nooit op namelijk!

Toch is het waar wat de oude Nietsche in zijn jonge jaren zei, wijsheid is omgekeerd evenredig aan het toenemen van het sacharijn! Ik vlieg nog steeds over het schaakbord en vraag me af of Pablo me kan verslaan? Ik ben eigenlijk niet sacharijnig genoeg om intelligentie te laten verdampen!..

Maar vandaag wou ik het toch even hebben over Mubarak, de Moslimbroederschap en het Plein van het eeuwige lijden, benevens de aard van de Egyptenaar.. Ik zat klaar met chips en cola, vorige donderdag het is nu 10 dagen later en er zit echt geen pit in hoor! Het gaat maar door.. Mubarak zelf, ja das toch een beetje een zielige oude man die gaat betalen voor zijn domheid dus rijkdom. Ik snap het ook niet, hoor, die man is daar al 30 jaar en dan zie je die door de jaren regelmatig op staatsbezoek/onderhandeling iig TV. Ik zie dat Poetin de baas is en Medvedev zijn slaafje bijv., zo zie ik ook al 30 jaar dat Mubarak niet echt een aardige vriendelijke man kon zijn.. Het Arabische werelddeel zei mijn vader vroeger al is de bakermat van modern kolonialisme, je zet ergens een vriend aan het roer en jij kan doe wat je wil, Jordanie, Egypte, Saoudie Arabie, Tunesie, Algerije. Dit om je belangen Olie/Israel te beschermen..

PS.

Leave a comment